Pages

December 20, 2011

Nerd

Berkurun-kurun berlalu sejak kali terakhir aku update blog. Hahaha.. yalah tu.. Nak kata busy sangat, tak jugak.. Cuma "occupied" sket beberapa bulan ni.. Banyak benda yang dibuat.. Sampaikan blog bukan lagi jadi suatu yang ada prioriti dalam hidup. Tidak lagi macam dulu.

Hari ni tiba-tiba rasa mau tulis post baru..Huhu.. Ada pengakuan yang ingin dibuat di sini. Hahaha.. Sebenarnya... I like nerdy boys! Tak tahulah kenapa. Aku suka tengok artis2 (dan bukan artis jugak ye) yang nerd. Tapi nerd in a cool way la macam Cameron Mitchell , peserta The Glee Project. Tengok gambar bawah..


Aku suka tengok guys yang pakai spec. Pelik. Pelik.

Aku pun tak tau kenapa aku tulis post ni... Tak ada motif. Aku rasa banyak tul perubahan dalam diriku sejak beberapa bulan ni. Hopefully semua perubahan ni baik & dapat bantu aku jadi manusia yang lebih baik.

Two more weeks before my exam. I can wait for exam but I just can't wait to go home after exam. So how? haha.. All the best to everyone who is taking exams next month !

1 comment:

kiorsly said...

hahaha, saya kenal org dalm gmbar tu.. pdahal, mmg bleh dia menang the glee project.. :)