Pages

March 11, 2012

Zaman Kanak-kanak Part II

Masa kecil-kecil dulu, abang sangat garang, bengis, kejam dan sewaktu dengannya....
Kalau kitorang buat benda yang dia tak suka.. hukumannya memang "kejam". Bagi kamilah.. Biasanya aku & adik lelaki aku yang selalu kena. Aku pun tak ingat dah apa kesalahan besar yang kitorang buat tu. Salah satu hukumannya ialah..................


Tidak dibenarkan menonton tv sewaktu rancangan doraemon sedang ditayangkan di tv. Masa tu aku rasa, nilah hukuman yang paling kejam.. Aku & adik aku pun cubalah juga nak tengok tv tu di sebalik dinding. Tu pun, kalau abang aku nampak, dia tak bagi juga. Hehehehehehe. Kalau ingat balik rasa nak gelak pun ada. :-)

Lepas tu, aku & adik aku tahu dahlah. Kitorang pun jadi budak baik terutamanya masa hujung minggu. Banyak kartun best oo.. Rugi kalau tak dapat tengok.

No comments: