Pages

March 30, 2011

Stalking TS

Ok lah...entry kali ini bukan berbentuk emosional atau penceritaan tentang diri aku. Kali ni..aku buat entry pasal gosip artis....Taylor Swift. Aku sangat suka dia ni.

Macamana ntah aku boleh berminat tentang gossip ni pulak... Hah...aku baru dapat tahu yang lain "Enchanted" dalam album baru "Speak Now" Taylor Swift tu ditujukan untuk Adam Young atau nama atas stagenya Owl City. Mesti kamu semua kenal dengan lelaki yang tak berapa hensem ni kan.. Lagu famousnya yang mempunyai lirik agak pelik, Fireflies. Disco ball just hanging by a thread? Hah..lebih kurang lah...

Ntah macamana Adam ni dengar album Speak Now tu and terperasan yang lagu Enchanted tu untuk dia. Macam ni, dia dapat tau dari cover album yang ada lirik untuk setiap lagu tu, then dalam lirik lagu Enchanted tu suma abjad lowercase cuma 4 abjad ja yang di capitalized kn.. A-D-A-M. Melalui lirik lagu tu jugak la dia dapat clue.. Termasuk perkataan wonderstuck, suma berdasarkan kenangan dorang masa berjumpa. Boleh try google.:-)


Pastu, Adam ni pun hati berbunga-bunga..Dia nyanyilah lagu Enchanted tu sebagai jawapan kepada Taylor Swift. Dia luahkan perasaanlah di situ. Tulis dalam blog dia lah...Buat surat cinta dalam video la..Korang boleh download lagu Enchanted versi Adam Young di sini .

Sudah tu dia buat lagu special pulak untuk Taylor Swift. Hah...download sini. Tajuknya Lonely Lullaby.

Sudah dia buat suma ni.. Aku rasa, TS tidak membalas cintanya. Rasanya sebab benda tu dah lama & dia sudah move on...Dia sekarang ada boyfriend baru pelakon Glee, Chord Overstreet.

Jadi kesimpulannya, meranalah si Owlcity ni.. Korang boleh try tengok twitternya.

Dan seterusnya...habis masa aku berejam2 stalking artis2 ni... Hampehhh!!!

No comments: