Pages

May 15, 2011

Minggu ini.

Perkara-perkara significant yang berlaku dalam minggu ni..

1. Aku tengok sekumpulan budak mengikat dan seterusnya memukul seekor anjing sehingga mati.. Tapi aku tidak mampu berbuat apa-apa.. Jalan raya dilimpahi dengan darah anjing tu. Aku dengar anjing tu meraung seakan-akan menangis.. Lokasi: Taman Sri Indah. Masa: Jumaat, 10pm. Alasan budak2 tu :anjing tu suka mengejar orang.. Hurrmmm...

2. Mata aku sakit sebab terlanggar sesuatu ketika tidur..bengkak seterusnya membuat eyelid mata kiriku tidak dapat dibuka sepenuhnya dan membuatkan mataku seakan-akan sepet. Semua orang yang bercakap dengan aku akan memerhati mataku.. Sangatlah tidak selesa...Iskk..

3. Hari Khamis lepas, hari first aku ajar tusyen di suatu pusat tusyen.. ajar math untuk budak2 PMR. Agak kekok.. But I tried my best.. Next class will be on Wednesday.. Aku akan buat post untuk experience jadi cikgu tusyen ni nanti..hehehe..nantikan..:-D

Itu saja..Jumpa lagi di entry lain.

2 comments:

Cyneez said...

salam, sy ingin mmbuat request utk entry awk yg sterusnya..

jom kuar...huhuhu.. ada juak ko bkin entry..hehehehe..
:)

Ikin said...

Bole ba klu ko nisa..:-)