Pages

September 3, 2010

Selamat bercuti semua...

Selamat bercuti utk semua.. Rasa terlalu awal pulak kalau mau ucap selamat hari raya. Lainlah kalau pembaca2 blog ni dah x baca blog aku dah lepas ni.

Selepas segala yang berlaku sepanjang tahun ni, terutamanya pada minggu lepas. Sekarang aku rasa aku sangat menghargai persahabatan aku dgn kwn2 baik aku. Aku hrp semoga friendship kami akan berkekalan sampai bila2..


Keluarga bahagia Pina,Ifa,Sikin(PIS)


Terima kasih kepada kawan aku 2org (dlm gmbr di atas) sbb bagi kad raya kat aku(terharu tau).mesti aku rindu korang berdua dalam cuti 2 minggu ni.. Aku janji xkan buat silap (peristiwa lepas) lagi.Sayang korang.



Tidak lupa juga kepada geng HQ. Gwen, Cath, Nad, Intan & dith.Selamat bercuti & jumpa kamu semua lepas cuti nanti.huhuhu....

Last but not least, kepada org yg baca blog aku(harap ada), selamat bercuti! Especially buat Nabila & budak Aida..hehehe...

P/S: maaflah sbb entry kali ni ter"emo" pulak...maklumlah, aku xbalik raya..:-(

1 comment: