Pages

February 21, 2011

Layan perasaan

Bapak aku ni bukan seorang yang suka meluahkan apa yang terpendam di hati. Dia selalu diam. Tapi sejak kami semakin dewasa, dia semakin suka membebel dan kadang2 bagiku agak moody..Perubahan hormon kali..

Sudah lebih kurang 2 tahun, kami 4 orang anaknya ni berjauhan pulak dari dia... Semua duk kat semenanjung..Tinggallah bpk & mak saja kat rumah. Telefon & Internet yang jadi penghubung..

Mujurlah bapak aku masih belum pencen lagi. Tidaklah jugak berasa bosan sebab ada kerja yang boleh dibuat. Bapakku akan berumur 49 tahun bulan depan..Mak aku pulak 47 tahun. Sekarang mak bapak aku agak kerap menghabiskan masa di rumah mak cik aku & keluar dengan sepupu2 aku kat Tawau. Ada jugak peneman diorang.

Hari ni, aku baca 1 post fb bapak aku.. Aku terus berasa sedih...Rasa rindu pun ada...


Panjangkanlah umur mak & bapakku ya Allah...Aku doakan kebahagiaan mereka setiap masa.:-)

Tak sabar balik Tawau cuti ni ....

No comments: