Pages

February 15, 2011

Perubahan

Baru mengetahui sesuatu............

Aku mendapat tahun kawan sekelas aku semasa sekolah menengah, akan berkahwin bulan 6 ni..InsyaAllah. Macam tidak percaya. Seorang rakan sekelas semasa sekolah rendah juga telah berkahwin tahun lepas. Baru mendapat tahu tentang ni tadi.

Aku dan rakan2 telah berusia 23 tahun dah. Memang sudah cukup dewasa kalau difikirkan. Tapi aku... masih kurang matang. Masih tidak dapat membayangkan diri sendiri di posisi itu.  Aku masih melukis kartun di atas kertas sewaktu kuliah, menolak2 orang yang duduk di sebelah aku, main pukul2, membuli orang yang duduk di depan aku, berketawa dengan penuh asyik kebanyakan masa, berfikir tentang hal2 remeh, menghabiskan kebanyakan masa di depan laptop, masih tidak pandai mengurus diri: makan minum sehari-hari pun tidak terjaga, kain kotor pun malas nak basuh..........

Mungkin perubahan keadaan yang akan buat seseorang tu matang, kan?

.......................................................................................................................................
Nota utk Noranisah Amat,
Ke mana ko menghilang? What happen to your fb?

1 comment:

ana rama said...

ikin..sapa kawan kita yg mo kawin tu?