Pages

July 9, 2010

Nabila bagi award..yeye..

Jeng..jeng..jeng.. ni la awardnya..Tapi aku xnak jd mcm rabbit tu, ade 2 gigi terkuar kat depan.


Thanks Nabila.Hehe..Ikhlas ke ko bagi ni?Aku ambik ekk..
Memandangkan aku terima award ini dengan besar hatinya, , aku kenalah jawab soalan2 yang dibagi di bawah.ehehehe...Ni award bersyarat rasanya.Klu xjwb soalan, x cute!

Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu?
Ikin's way out. Sebab blog ni berunsur emo untuk aku melepaskan apa2 yang mengganggu fikiranku. Lepas habis taip blog...memang terasa lega.macam baru habis pukul orang punching bag.hahaha..kira taip blog ni salah satu cara aku lepaskan masalah aku.tambah masalah adela..

Bila blog anda mula beroperasi?
Blog ini lama dh dibuat. Kalau xsilap, masa tunggu result matrik.tahun 2008 Tapi masa tu syok sendiri je. Xda sapa2 pun yang tau.  Masalah cintan-cintun yang buat aku buat blog ni sebenarnye. Ahakz!

Siapa follower pertama anda?
Rosli kot..

Ucapan kepada pemberi award
Ehehe..Hai nabila..jumpa di USM nnt. :-p.dtgla bilik aku nnt, aku ade bwak amplang.

Tag 9 orang yang anda rase patut dapat award ni
Byknya...emm...

Rosli
Aida (ko dah delete blog ko ke?)
Gwen
Mista Blogga 
Muli
tu je..xpe kan.. yang lain dah dapat dah award ni.

1 comment: