Pages

October 11, 2010

Berat

Walaupun tak ada orang yang komen blog aku ni, tapi ada jugak yang menjenguk & bagi comment masa terserempak. You know who you are.

Drive untuk blogging semakin kurang sekarang. Maklumlah busy dengan kuiz. Kuiz sangat pack ala2 jadual exam dah. Tapi ada lagi masa yang bole diluangkan untuk jogging.

Mesti kawan2 pelik, kenapa aku start jogging. Aku ni bukannya health conscious sgt..

Sebabnya, semenjak aku asyik naik motor ke school , terpaksa drop Ko-K taekwondo dan kurang kuar merayau2 ke shopping mall, aku telah mengalami kenaikan berat badan. Jadi aku pun jogginglah untuk kembalikan ke berat asal.

Aku sangat menyayangi bilik aku pada semester ni, jarang nak kuar. Makan pun tapau makan dalam bilik. Padahal kafe xsampai 50 langkah pon. rehat 1@ 2jam waktu tengah hari pun aku nak balik jugak. Nak dikatakan, mmg nak duk bilik je lah..

Duduk bilik, berat badan naik.Huhuhu...

Ini membuktikan bahawa merayau2 di shopping mall bukanlah merupakan perkara yang tidak berfaedah sepenuhnya. kan2??

1 comment:

Semarak Pelangi said...

hehehe,,,
jom2,, kite berjogging lagi..
kuruskn berat badan anda..
hehe..