Pages

October 28, 2010

Tawau

Dalam post ini, saya akan menunjukkan tempat asal saya, iaitu Tawau, Sabah.

Tawau terletak di pantai timur sabah. Tengoklah di bawah sebelah kanan tu. Jarak Tawau dari Kota Kinabalu ialah 9 jam dengan menaiki bas tapi hanya 50minit menaiki pesawat. Bandar Tawau merupakan bandar ke3 terbesar di Sabah selepas Kota Kinabalu dan Sandakan.

Sebahagian pusat bandar


Tengok2 je la


Bandar Sri Indah (Bdr ke-2)

Masjid Besar

Pasar yang pelik (jam tu kdg2 xbetul)



Eastern plaza

Library ala2 berada di angkasa (tgk tgkap tu)

Stadium

Hospital besar.Ni bangunan baru. Bangunan tmpt aku dilahirkan kt kiri sekali yang ada lining oren tu (sebelah rumah aku)

Tekalah rumah aku kat mana

Kondo (bkn sebelah kanan, bwh tu ye)

Finally, Airport yg aku rindui..huhuhu

Akan datang
Tawau Times Square??

Dan....banyak lagi..Semuanya di Tawau.hehehe..

Melayan perasaan homesick tgh2 malam ni..

1 comment:

Afiz Totens said...

wah ada bangunan baru..
banyak perubahan..
rindu Tawau. ~>.<~