Pages

October 10, 2010

Minum air tangan

Aku tgh minum air masak dari jug water heater tu. Pastu aku perasan dalam air tu ada semut. Aku tiba-tiba rasa sedikit jijik, pastu aku teringat nostalgia lama di mana.....

Aku makan ikan (ikan goreng kot) yang mak aku masak.Melantak dengan bersungguh2. Entah macam mana, aku boleh tercekik tulang yang agak besar. Masa tu aku baru darjah 3(kalau xsilap). Pastu tak tahu dari mana mak aku dapat idea yang kreatif & sampai sekarang aku pun xfaham. Mak aku suruh aku pg rumah jiran aku, bawa cawan & mintak kat anak makcik tu sesuatu..

Kalau tercekik besar ni xtau la ape jadik

Aku ketuklah pintu rumah makcik tu dengan tulang yang masih ada di kerongkong. Lebih kurang macam ni lah aku cakap kat makcik tu "makcik, aku tercekik tulang, mintak air cucian tangan c ain (anak sulung makcik tu)". Pastu dihulurkanlah aku air. gulppp...gulppp...aku pun minumlah. Lepas je aku minum, makcik tu tanya anaknya (c Ain), ko dah cuci tangan belum sebelum celup tanganmu dalam air minum tu?".Dia jawab, "belum". Aku?? Wekkkkk!!! rasa mau muntah & kuarkan suma isi perut aku.

Euwwwww

Klu mcm ni ok lagik kan.

Entahlah dari mana mak aku dapat info tu. c Ain anak makcik yang juga merupakan jiran aku tu dilahirkan dalam keadaan songsang. Mungkin orang percaya yang anak yg dilahirkan songsang ini ada somekind of superpower. Huhuhuhu...Aku yang kecik ni terikut pulak dgn cadangan tu. Tapi lepas aku minum, xberhasil pun. Apa yang tersangkut kat kerongkong tu, tetap ada...

Sampai sekarang aku masih bingung, mengapa & bagaimana idea sedemikian rupa boleh wujud. Kalau mak ku je tahu xpe, ni dengan makcik2 suma tahu pasal cara pelik tu. Anak-anak dorang yang jadi mangsa kene minum air WEKKKK!!!

No comments: